هی تو...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
یک شنبه 8 دی 1392برچسب:, :: 11:3 ::  نويسنده : reza

هی تو…


نمیدانم نامت را چه بگذارم…


.مخاطب خاص!


.تمام زندگی!


.دلیل نفس کشیدن!


.همه ی وجود…یا تنها عشقم…


…به هرنامی که باشی بدان…


…ارام…


برایت جان میدهم



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

شیما
ساعت12:18---11 دی 1392
نه من کامل می نویسم فقط ایمیل نمیزارم که اونم لازم نیست.واسه چی اینو پرسیدی ؟

♫[̲̅Ṣ][̲̅ë][̲̅Ᵽ][̲̅ʝ[̲̅ʠ][̲̅ë]♫
ساعت16:47---9 دی 1392

گفتند:

عینک سیاهت را بردار...

دنیا پر از زیباییست..

عینکم را برداشتم وحشت کردم از هیاهوی رنگها..!!

عینکم را بدهید،

میخواهم به دنیای یکرنگم پناه ببرم...


nafiseh
ساعت12:16---9 دی 1392
دلتنگم
برای او نه
برای منه قبل از او
چقدر قشنگ بودم...


مریـــــــــــــم
ساعت19:28---8 دی 1392
سلامتی ﭘﺴﺮی که ﺑﺎ ﭼﺸﻢ ﺧﻴﺲ ﻭﺍﺭﺩ

ﺳﺎﻧﺪﻭﻳﭽﯽ ﺑﻐﻞ ﺗﺎﻻﺭ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺷﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ :

ﺍﻣﺸﺐ ﻋﺮﻭﺳﻲ ﻋﺸﻘﻤﻪ ، “ﺑﻨﺪﺭﯼ” ﺑﺰﻥ



mohadeseh
ساعت15:44---8 دی 1392


چقدر خوشحال بود شیطان،
وقتی سیب را چیدم
گمان كرد فریب داده است مرا
نمیدانست تو پرسیده بودی كه
"مرا بیشتر دوست داری یا ماندن در بهشت"؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان